Kemaliye Kaymakamlığı koordinesinde yürütülen “Kemaliye Akşam Turizmi Projesi” kapsamında, ilçenin önemli giriş noktalarından biri olan Kemaliye (Şırzi) Köprüsü’nde başlatılan dış mekân aydınlatma çalışmaları tamamlandı.
Proje kapsamında gerçekleştirilen çalışmalarla, ilçeye gelen ziyaretçilerin Kemaliye’nin tarihi dokusunu, doğal güzelliklerini ve özgün mimari yapısını daha ilk andan itibaren hissedebilmelerinin amaçlandığı belirtildi.
Yapılan açıklamada, ilçe giriş noktalarının yerleşim yerlerinin kimliğini, düzenini ve estetik görünümünü yansıtan önemli alanlar olduğuna dikkat çekilerek; gece görünürlüğünün artırılması, tarihi ve kültürel değerlerin akşam saatlerinde de ön plana çıkarılması hedefinin benimsendiği ifade edildi.
Akşam turizmine yönelik altyapının güçlendirilmesi amacıyla sürdürülen çalışmaların, belirlenen diğer alanlarda da etaplar hâlinde devam edeceği kaydedildi.
Bu içeriği paylaşın:
